Alla inlägg den 22 november 2013

Av Alyssa Nortwright - 22 november 2013 22:44

ÄNTLIGEN SÄGER JAG! Jag har blivit Forever Star Rider och är asglad jsut nu! :DD Eftersom det är dubbel helg (läs mer längre ner!) så fick jag 2400 star coins istället för 1200 star coins! :D Med dessa pengarna köpte jag en ny häst så nu har jag ca 1300 star coins kvar. Det blev en Buckskin Andalusier med namnet Frostspirit. Så nu har jag två hästar! Hade en ponny innan, men använde den aldrig så den sålda jag.. :/

 

Frostspirit                                                                   MVH Lilla Jag :D

Av Alyssa Nortwright - 22 november 2013 22:23

Så som jag har Veckans Ras! har jag även Veckans Medlem! Antingen är det någon nomierad, framröstad eller någon jag tycker förtjänar det. Denna gången blev det Nikki Swiftside. Hon är Klubbägare för klubben Gold Mules som jag tycker ni alla borde gå med för att den är väldigt aktiv med roliga events! Kommentera detta inlägg om du vill nominera någon speciell, får jag dock inte kontakt med denna personen letar jag upp en ny. :)

   MVH Lilla Jag :)

Av Alyssa Nortwright - 22 november 2013 21:46

Ja, jag kör som sagt Veckans Ras! då jag utnämner en viss ras eller häst med cool färg på SSO. Denna månaden hyllar jag dom två nya Andalusierna som kommit till SSO. Dom finns på Paddockön men man måste vara i minst level 8 för att köpa dom, endast denna vecka kostar dom 790 star coins och 890 star coins. Passa på, nästa vecka blir dom dyrare! ;)

  Vänster: Buckskin Höger: Chestnut

                                                                                          MVH Lilla jag :)

Av Alyssa Nortwright - 22 november 2013 21:42

 

Som sagt, denna helg (22 November till 25 November) är det dubbla star coins vid köp av star coins, passa på, väldigt bra om man köper Forever Star Rider då man får 2400 star coins istället för 1200. DU har väll förresten inte glömt omröstningen? Var god och rösta på frågan nu! :D Vad vill ni att jag ska uppdatera om? Kommentera! Ska lägga upp veckans ras strax. ;) 

                                                                                            MVH Lilla jag :D

Sök i bloggen

Presentation


Hej, jag spelar SSO och heter Alyssa Northwright och därav namnet då jag kommer blogga om SSO. :) Jag har spelat i ca 6 månader då jag har haft många och långa uppehåll, men är Star rider och snart Forever Star rider. Här kan du läsa om nya uppdateringar

Omröstning

Gillar du vad jag lägger upp på bloggen? :)
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Ja, jag har några förslag! (kommentera något inlägg)
 Nej, men vet hur den kan bli bättre! (Breva på SSO)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013
>>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards